היידיגיטל פברואר 2020 – אז איך וירוס הקורונה משפיע על הדיגיטל?

בהלת הקורונה מציפה את העולם והנה השבוע הצליחה גם לערער את השקט בארץ, אבל אל דאגה!
זה לא מנע מאיתנו לאסוף עבורכם גם החודש (מהבידוד ;]) את כל העדכונים החמים בתעשיית הדיגיטל (פברואר – מרץ 2020)

אז חוץ מעשרות כנסים בעולם הדיגיטל שבוטלו או נדחו, הגיעו גם עידכונים וחדשות הישר מהחברות הגדולות בהתמודדות מול הוירוס המסתורי שפקד אותנו


פייסבוק אוסרת באופן זמני על הצגת מודעות הנוגעות למסכות פנים רפואיות על מנת למנוע קידום מוצרים בצל ניצול התפרצות וירוס הקורונה והאלגוריתם יחסום עמודים וקבוצות שנפתחו בנושאי הוירוס.
ארגון הבריאות העולמי הודיע על מחסור חמור במסכות אלו ובעיקר לעובדי שירותי הבריאות.

פייסבוק כמו גם אינסטגרם, רוצה למנוע פרסום כוזב כיוון שההיצע מוגבל ורוצה למנוע כל קידום "תרופות" או אמצעי מניעה מזויפים לקורונה.
Ebay ו– Amazon הצטרפו גם הם ודואגים להסיר כל מוכר שמנסה למכור מסכות פנים
להמשך קריאה

Google – בקרוב מאוד יופיעו פרסומות גם במייל שלכם, גוגל הודיעה שמודעות גוגל ADS יופיעו למשתמשי ג'ימייל – לפרטים נוספים וההודעה הרשמית לחצו כאן

עוד קצת גוגל…עושה רושם שחברת הענק הקדימה קצת את פסח עם ניקיון ענק במנוע החיפוש, בתקופה האחרונה התבצעה מחיקה מסיבית של חשבונות מזויפים, עמודי עסק לא רלוונטיים, תמונות, ביקורות ועוד.

WhatsApp– תגידו מזל טוב לצוקרברג ולחברת וואטסאפ על ההישג המרשים – 2 מיליארד משתמשים! בחברה גם הודיעו שמצב החושך שהיה עד כה זמין רק למשתמשים אנדרואיד, כעת גם זמין עבור משתמשי האייפון.

TikTok – לא נסיים בלי התייחסות ללהיט החם – טיקטוק! אז בחברה הודיעו על "מצב בטוח" שיעזור להורים להשתלט ולפקח על הילדים לאור התלונות הרבות שהגיעו – לפרטים לחצו

מעוניינים להישאר מעודכנים בזמן אמת? מזמינים אתכם לעמוד הפייסבוק של היידה דיגיטל

מאמרים נוספים