היידיגיטל! מסכמים את ינואר 2020

החודש הראשון של שנת 2020 מאחורינו וזה הזמן לסכם את ינואר עם כל העדכונים החמים בתעשיית הדיגיטל!

פייסבוק – פייסבוק חידשה את ה-'Messenger KIDS' באפשרויות שליטה נוספות של ההורים על השימוש של ילדיהם, כמו למשל: למי הם שולחים הודעות, עם מי ביצעו שיחות וידאו והיסטוריה של החסימות שביצעו הילדים באפליקציה.

הם גם יוכלו לראות את התמונות שילדיהם קיבלו או שלחו לאחרונה עם אפשרות להסיר אותם ואף יוכלו לדווח עליהם כ-'לא הולמים', כמו כן, ההורים יוכלו לנתק דרך המכשיר שלהם את המשתמש של הילד. אל הגנת ההורים ניתן להגיע דרך לוח המחוונים של ההורים באפליקציית הפייסבוק הראשית. (מקור מידע)

לינקדאין – בחודש האחרון נוספו אפשרויות שונות לקידום דף העסק – ביניהם:

  • אפשרות להזמין חברים לעקוב
  • אפשרות לפרסם פוסטים/תגובות כמנהל הדף או מהפרופיל האישי
  • אפשרות לשידורי לייב עם "LinkedIn Live"

למידע נוסף לחצו כאן

גוגל – בחודש האחרון התבצע עדכון ליבה לאלגוריתם של גוגל (2020 Core Update), העדכון יכול לגרום לתזוזות שונות במיקומים של ביטויים, התחומים שבהם זה בעיקר נוכח אלו: תיירות, רפואה ופיננסיים.

לפרטים נוספים לחצו כאן

YOUTUBE – לראשונה, לאחר 15 שנות בעלות של חברת גוגל על Youtube, היא חושפת לראשונה מה הרווחים שלה מהמודעות. על פי הנתונים, יוטיוב הפיקה בשנה שעברה 15 מיליארד דולר ותרמה כ-10 אחוזים לכל הכנסות גוגל.
נתונים אלו הופכים את רווחיות המודעות של יוטיוב לכמעט חמישית מההכנסות ממודעות פייסבוק. (למספרים המלאים)

אינסטגרם – אם חשבתם שנשאיר אתכם רק עם המספרים של יוטיוב, טעיתם. הנה גם הנתונים על הרווחים של אינסטגרם אשר שייכת לפייסבוק – לחצו כאן

מעוניינים להישאר מעודכנים בזמן אמת? מזמינים אתכם לעמוד הפייסבוק של היידה דיגיטל

מאמרים נוספים