היידיגיטל! מסכמים את דצמבר 2019

שנת 2020 כבר איתנו ובנתיים אנחנו מסכמים את חודש דצמבר 2019 שסוגר את השנה.

הנה כל העדכונים החמים:

פייסבוק – מעכשיו ניתן לייצר מוקאפים של מודעות פייסבוק, אפשרות יעילה וטובה מאוד למפרסמים ואנשי PPC, אם האפשרות עדיין לא פתוחה אצלכם לחצו על use mokup ומשם כבר תגיעו ל-Creative Hub ששם למעשה תוכלו לשחק עם המודעות השונות.

למידע נוסף על ה- Creative Hub והאפשרויות השונות לחצו כאן

גוגל – עד היום כאשר הייתם רוצים לרכוש מוצר כלשהו ומקלידים אותו בגוגל הייתם מקבלים מגוון אפשרויות בלשונית "תמונות" של גוגל, אבל הייתם צריכים להיכנס לאתר ואולי אפילו להתקשר בשביל לדעת האם המוצר במלאי, העדכון החדש מציג בתחתית של כל תמונה כיתוב האם המוצר במלאי או שלא:

לינקדאין – התקדמות אדירה במערכת הפרסום של לינקדאין – כפתור קטן שמשנה הכל.
לרוב, מפרסמים בלינקדאין משתמשים בהודעה ממומנת שנשלחת אל המשתמשים ואותם משתמשים מגיעים לטופס למילוי פרטים (Lead Generation Forms ), וכך עד היום בכל פעם שהיינו מעוניינים לערוך את הטופס היינו נאלצים לשכפל אותו, לחבר אותו למודעה ולהריץ בשנית. לאחרונה לינקדאין הפכה את חיי המפרסמים לקלים יותר – כפתור EDIT המאפשר לנו לערוך את אותו טופס ללא צורך בשכפול – רק צריך להיכנס לחשבון הניהול, לטפסים (כמובן לוודא שהמודעה לא מחוברת באותו רגע לשום קמפיין שרץ), נכנסים לערוך והופ – הטופס שלנו מוכן!

 

אינסטגרם – בדומה ליוטיוב ושאר הפלטפורמות שמקשיחות את השימוש בעבור ילדים קטנים, גם אינסטגרם הודיעו החודש שיגבילו את השימוש באפליקציה כך שמי שירשם יצטרך להיות בן 13 או לפחות להצהיר על כך על ידי ציון תאריך הלידה, אם זה ימנע מילדים קטנים להגיע לאינסטגרם? כנראה שלא. אבל המגמה של כל הפלטפורמות היא לנסות למנוע את זה כמה שיותר – לפרטים לחצו כאן

מעוניינים להישאר מעודכנים בזמן אמת? מזמינים אתכם לעמוד הפייסבוק של היידה דיגיטל

 

מאמרים נוספים