סיכום חודש יולי 2022 בדיגיטל- קצר וקולע

פרסום ממומן

  • מליוני דולרים נזרקים לפחפרסום ממומן כולל גם שטחי פרסום באתרים שונים המשתפים פעולה עם גוגל . הבעיה היא עם אתרים המכונים MFA כלומר Made For Advertising שכל תכליתם הוא שטחי הפרסום ואין בהם ערך אמיתי . מחקר שנעשה לאחרונה גילה כי 10% מתקציב פרסום ממומן מבוזבז על אתרים כאלו לא מביאים תוצאת למפרסם.

 

אינסטגרם

  • כעת ניתן לגלות בקלות עסקים מקומיים גם באינסטגרם – מארק צוקרברג שיתף לאחרונה את החוויה האחרונה מבית אינסטגרם: חיפוש בתוך המפות של אינסטגרם של חשבונות רישמיים של נקודות עניין בסביבה מה שמאפשר מציאת עסקים מקומיים בקלות וביעילות ויעודד עסקים לתחזק חשבון פעיל.

 

מודעות וידאו

  • חדש! תוספת מודעות וידאו – גוגל הכריזה לאחרונה על הוספה של תכונה חדשה למודעות Google Ads וכעת ניתן בקלות ובמהירות ליצור מודעות וידאו. התכונה הזו תשנה בהחלט את הצורה בה ייראו הפרסומות ומעניין לראות להיכן זה יתפתח.

 

סנאפצ'ט Snapchat

  • עכשיו גם בדסקטופ– האפליקציה שהייתה זמינה רק במכשיר הנייד השיקה לאחרונה גירסה שולחנית המיועדת לעת עתה רק לחברי פרימיום. החברה שמניותיה צללו לאחרונה בעשרות אחוזים מנסה להוסיף תכונות חדשות כדי להישאר רלוונטית.

 

 

 

 

מאמרים נוספים