היידיגיטל מרץ 2020 – כל ענקיות הפרסום מתגייסות למלחמה בקורונה ועזרה לעסקים

לאט לאט נכנסנו לשגרת קורונה שמשפיעה על כולנו ביום-יום, השינויים לא פוסחים גם על הפלטפורמות השונות שלא מתעלמות מהמצב וחלקן אף תורמות למאבק בנגיף, אספנו עבורכם את העדכונים הכי חמים בתעשיית הדיגיטל לחודשים מרץ ואפריל.

גוגל – החברה הודיעה כי בשל המצב והפגיעה הקשה בעסקים הקטנים, היא פותחת קרן של מאות מיליוני דולרים, מתוכם 340 מיליון דולר שיגיעו לחשבונות שונים כקרדיטים לשימוש בגוגל אדס, את הכסף יהיה ניתן לנצל עד סוף שנת 2020, לכן אם תקבלו בקרוב הודעה על קרדיט מגוגל תדעו שעל זה מדובר – לפרטים נוספים לחצו

מייקרוסופט – שגרת העבודה הביתית מאלצת את כולם לנהל פגישות וישיבות דרך כלים שונים כמו ZOOM הפופולארית, גוגל MEET ועוד, גם מיקרוסופט הודיעה על פתיחת Microsoft Teams בחינם לכל הגולשים, וכוללת פיצ'רים כמו צ'אטים, שיחות ועידה Online ואיחסון קבצים, לפרטים נוספים לחצו 

פייסבוק – חברת פייסבוק השיקה במספר מדינות מרכז מידע שאוסף עדכונים ומוצג ב-FEED של הגולשים, מעבר לכך הם מרכזים את מירב המאמצים למלחמה בפייק ניוז בנוגע לקורונה ומסירים פוסטים לא מאומתים על מיקומים של התפרצויות הנגיף, תרופות או טיפולים לא יעילים וכו'.

וואטסאפ – גם אנחנו החלטנו להירתם לעזרה בעבור עסקים קטנים ופתחנו קבוצת וואטסאפ שבה תוכלו להתייעץ על כל נושא שקשור בשיווק דיגיטלי ללא עלות, בקבוצה עולים גם טיפים יומיים שיכולים להועיל לכם – להצטרפות לחצו

אנו מאחלים לכולם חג פסח שמח ונקווה שהמשבר הזה יחלוף במהרה.

מאמרים נוספים