שירותי קידום אתרים

בעלי אתרים רבים מחפשים אחר שירותי קידום אתרים ברשת.

קידום אתרים או SEO הפכו לאחד השירותים המבוקשים כיום בתעשיית האינטרנט, כשלכל אתר נבנית אסטרטגיה לקידומו באינטרנט.

למה אתם צריכים שירותי קידום אתרים?

נתחיל מהעובדה שלפי הסטטיסטיקות , כניסות רבות לאתרי אינטרנט מגיעות כיום מתוצאות החיפוש של גוגל. בישראל לבדה, משתמשים למעלה מ- 90 אחוז מהגולשים בגוגל כדף הכניסה שלהם באינטרנט.

המשמעות היא ברורה, אם לחברה שלכם יש אתר שאינו מקודם בדף הראשון של תוצאות החיפוש בביטויים ומילות מפתח תחרותיים – אזי החברה שלכם מפסידה כסף רב למתחרים שלה בכל יום.

שירותי SEO מתייחסים בעיקר לקידום אתרים במנועי חיפוש – בדגש על גוגל.

מה כוללים שירותי קידום אתרים?

1. מחקר מילות מפתח: אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך קידום אתר. במהלך מחקר מילות מפתח עלינו לבחור את מילות המפתח שיביאו את תנועת הגולשים הגבוהה והאיכותית ביותר לאתר שלנו. כמו בכל שירות , גם כאן הכל נבנה על גבי ביקוש והיצע. רק שכאן הביקוש וההיצע הן על מילות מפתח. עלינו לבחור מילות מפתח רלוונטיות לתחומנו ובעלות ביקוש גבוה של חיפושים על ידי גולשים. מצד שני עלינו לראות שאנו לא בוחרים ביטויים תחרותיים מדי , שלא יאפשרו לנו להתקדם לתוצאות גבוהות. את מילות המפתח נבחר בהתאם לביקוש ובהתאם למתחרים שלנו.

2. אופטימיזציה לאתר: לאחר מחקר מילות מפתח עלינו להתמקד ולערוך את כל דפי האתר בהתאם למילות המפתח שנבחרו לקידום. עבודה זו כוללת סריקה ובדיקה של כל דפי האתר ומתן המלצות לשיפור הדפים בצורה שתאפשר נגישות טובה יותר למנועי החיפוש. עבודה זו כוללת גם עריכה של התכנים באתר ואף כתיבת תוכן חדש ועריכת כותרות בהתאם למילות מפתח.

3. רישום לאינדקסים וספריות: אחד השלבים הראשונים במסגרת שירותי קידום אתרים הוא הוספת האתר לאינדקסים וספריות ברשת. שלב זה נועד לגרום לאינדוקס ראשוני של האתר והכרתו על ידי מנועי החיפוש.

4. שירותי תוכן: חלק חשוב מעבודת קידום אתרים, הנה שירותי תוכן לאתר.

תוכן הנו אחד הפרמטרים החשובים עליהם נשען קידום בגוגל. התוכן ומילות המפתח המגולמות בו, הם שעוזרים למנוע החיפוש למקד ולהבין טוב יותר מהן מילות המפתח הרלוונטיות והחשובות בכל אתר.

5. בניית קישורים לאתר: עבודה חשובה מאין כמותה שבדומה להוספת תכנים, חייבת להימשך כל הזמן על מנת לחזק ולקדם את האתר. הוספת קישורים חייבת להיעשות על בסיס קבוע וממקורות רבים ככל האפשר. הקישורים הם אלו שמגבירים את הפופולאריות של האתר ומצביעים עליו בשלל מילות מפתח. זהו פרמטר שמשפיע רבות על קידום האתר. רשימת המקורות לקישורים היא אינסופית וכל המרבה הרי זה משובח. בעוד בחו"ל ישנה חשיבות לאיכות הקישורים והרלוונטיות שלהם, בארץ הדגש הוא בעיקר על הכמות. כך למשל בארץ קישור מאתר על מסעדות בירושלים לאתר על מוצרי פרסום יעבוד, בעוד בחו"ל לקישור לא יהיה משקל וחשיבות גדולה.

6. שירותי ייעוץ: שירותי קידום אתרים הם כל הפעולות הנ"ל , אך מדובר קודם כל בעבודת ייעוץ צמודה שיש להעניק באופן שוטף לבעלי האתר. מנועי החיפוש וגוגל בראשם, נוטים לעשות עדכוני אלגוריתם על מנת לעשות התאמת תוצאות טובה יותר לגולשים. שינויים אלה באופן שוטף משנים את מיקומי האתרים בתוצאות החיפוש. יועץ קידום אתרים יספק את המענה הנדרש להתמודד עם השינויים.

מאמרים נוספים