מה הקשר בין קידום אתרים לאחסון אתרים?

כשאתם באים לפתוח אתר לעסק שלכם חשוב להתחיל מנקודת פתיחה טובה ולרכוש אחסון מתאים ואיכותי.

חשוב לדעת כי גם האתר הכי יפה ומושקע בעולם יאבד גולשים ולקוחות פוטנציאלים אם אינו עולה מהר. הגולשים כיום חסרי סבלנות כלפי אתרים שאינם עולים מהר או מציגים דפי שגיאה ולכן השקעה באתר ללא שרת מתאים תרד לטמיון.

שרת טוב ייתן לכם נקודת פתיחה טובה לקידום אתרכם גם אם אין אתה מתכוונים לפנות לחברה מקצועית לקידום אתרים. מנועי החיפוש עוקבים אחרי התנהגות הגולשים ואם הם מבחינים בנטישת גולשים מהירה בגלל קריסת האתר הם ימנעו מלמקם את האתר בעמודים הראשונים.

ישנם כמה פרמטרים חשובים לשקול לפני שאתם רוכשים שירותי אחסון:

שירות ותמיכה – השוק של האחסון בארץ ובעולם מוצף בחברות. לא כול החברות האלו לגיטימיות ויתנו לך את השירות והתמיכה הנדרשים. לפני שרוכשים אחסון אתרים חשוב לחפש פרטים והמלצות על החברה לפני שרוכשים. מעבר להמלצות בקשו לדעת איזה חברות אחרות עובדות אתם ודברו בטלפון עם נציגים שיציעו לכם אופציות ויתנו לכם יעוץ אמיתי. חברה שלא תמצא זמן להסביר ולדבר איתך כשאתה לקוח פוטנציאלי גם לא תעזור לך אם תצוץ בעיה.

אחוזי אפ טיים – UP TIME הוא מדד לכמות הנפילות של השרת. שרת עם אחוזי UP TIME גבוהים מבטיח גלישה איכותית לגולשים וכמות נפילות מינימלית של השרת.

מהירות – מהירות השרת משפיעה ישירות על מהירות עליית האתר והשיטוט בו של הגולשים. גם הרובוט של מנועי החיפוש סורק ומסתובב באתר ואם האתר עולה לאט הם ימשיכו הלאה ויוותרו על האתר. אתרים שאינם נסרקים היטב גם לא מתעדכנים ולא מתקדמים במנועי החיפוש.

אחסון לוקלי מול גלובלי – הבחירה במיקום שרתים צריכה לעשות בהתאם למדינה בה הלקוחות שלך ממוקמים. לאתר מקומי שפונה לגולשים ישראלים רכשו אחסון ישראלי ולקהל אמריקאי רכשו אחסון בארצות הברית.  מומלץ לעבוד בהקשר זה עם שרתי CDN

IP – בחרו אחסון שמציע לכם כתובת IP פרטית כך שהאתר שלכם יעמוד בפני עצמו בעיני מנועי החיפוש ולא יקושר לאתרים עם IP זהה.

מאמרים נוספים