אסטרטגיות לשיווק העסק – אונליין או אופליין

כבעלי עסק קטן או גדול, השיווק הוא דבר הכרחי שצריך להעסיק אתכם כל הזמן. בזכות שיווק נכון שיעשה בדרך הנכונה והמתאימה ביותר לעסק, אתם תוכלו להגדיל משמעותית את מאגר הלקוחות שלכם. הנוסחה להצלחה היא פשוטה, שכן ככל שהמאגר יהיה גדול יותר, כך גם יהיה יותר מכירות שיביאו רווחים. יש אסטרטגיות שיווק מגוונות ורצוי ליישם אסטרטגיות הקשורות לשיווק אונליין וגם לשיווק אופליין. המשיכו בקריאת המאמר ותוכלו לקבל מושג על אותן האסטרטגיות ובהתאם לכך, לבחור את אלו המתאימות לשיווק העסק שלכם. אגב, זה הזמן לומר שאם אתם לא בטוחים באיזו אסטרטגיה או אסטרטגיות לבחור, אז עליכם להתייעץ עם איש מקצוע שיהיה לו ידע וניסיון בתחום השיווק. כך אתם תדעו שלא בזבזתם לשווא את הכסף שלכם על אסטרטגיות שאינן מתאימות לאופי העסק שלכם.

שיווק אונליין

בגדול הכוונה היא לשיווק באינטרנט. תוכלו לשווק את המוצרים והשירותים שלכם ברשת באמצעות אתר אינטרנט, דף נחיתה ודפים עסקיים ברשתות החברתיות הגדולות (פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם). . אתר אינטרנט תוכלו להקים באמצעות פנייה לחברת בניית אתרים. דף נחיתה גם כן. לגבי דף עסקי, תוכלו לנסות להקים אותו בעצמכם. מה שכן, אם תרצו דף מעוצב, אז תצטרכו לפנות גם כן לחברה המתעסקת בבניית דפים עסקיים (זו יכולה להיות גם כן חברה המתעסקת בבניית אתרים). לאחר שהקמתם את כל מה שהוזכר לעיל, אז תצטרכו לקחת את שירותיה של חברת קידום אתרים. חברה כזאת תדע כיצד ואיך לקדם את האתר שלכם. האם לקדם אותו בצורה אורגנית במנועי החיפוש או לקדם אותו בצורה ממומנת על ידי שירות הפרסום של גוגל או אולי בכלל היא תציע לכם לשלב את שתי שיטות הקידום הללו. כך באמצעות קידום מקצועי ונכון, לקוחות רלוונטיים יגיעו אליכם וירכשו את המוצר או השירות שאתם מציעים.

מבחינת קידום ברשתות החברתיות, עליכם להפעיל את הדף העסקי שלכם כל הזמן. הכוונה היא שיש לפרסם בו פוסטים על מוצרים ושירותים חדשים או קיימים שלכם, על מבצעים והנחות וכמו כן יש לשתף את הפוסטים לקבוצות רלוונטיות.

דבר נוסף שאפשר לעשות בכל הקשור לשיווק אונליין הוא שימוש בדיוור אלקטרוני. אם יש לכם מאגר לקוחות, תוכלו להוציא פרסום מדי יום, שבוע או חודש ולשלוח אותו במייל. הפרסום הזה צריך להכיל מבצעים, הנחות, קופונים וכמו כן הוא צריך לעניין את הלקוחות שלכם במוצרים והשירותים המוצעים בעסק שלכם. מלבד דיוור באמצעות המייל, ניתן גם לבצע דיוור באמצעות שליחת הודעות SMS.

 

שיווק אופליין

כבעלי עסקים, עליכם להשתתף בכל מיני מפגשים עסקיים וכמו כן כנסים גדולים. נסו להגיע לאותם מפגשים עם כרטיסי ביקור של העסק שלכם, אך לא רק. תוכלו גם להגיע עם מוצרי פרסום שעליהם יהיו מודפסים השם של עסק, הלוגו והטלפון. יש לא מעט מוצרי פרסום בהם תוכלו להשתמש. תוכלו לבצע הדפסות על מוצרים כמו, כובעים, חולצות, מחזיקי מפתחות, עטים ועוד. האפשרויות הן די מגוונות.

דרך נוספת שהוכיחה את עצמה לאורך שנים לשיווק אופליין היא פרסום מודעה בעיתונים הגדולים. אל תשכחו שלעיתונים כאלה, יש קהל גדול של מנויים ובכלל קהל גדול של לקוחות. על כן, אם תפרסמו מודעה, אתם בהחלט יכולים להצליח בשיווק העסק ובמכירות המוצרים והשירותים שלכם.

שורה תחתונה

כמעט כל האסטרטגיות שהוזכרו לעיל, עולות לא מעט כסף. על כן, הגדירו את התקציב הכספי שלכם בצורה הנכונה. אתם לא חייבים להשתמש בתקציב גבוה מדי ולהוציא אותו על יישום של כל האסטרטגיות שהוזכרו לעיל. נסו לבחור רק חלק מהאסטרטגיות. כך תהיו בטוחים שאתם משווקים את העסק ותהיה לכם חשיפה גדולה יותר וכמו כן יכירו אתכם יותר ויותר לקוחות. עם הזמן, אתם תראו שתוכלו להגדיל משמעותית את המכירות והרווחים שלכם. שיהיה בהצלחה!

מאמרים נוספים