היידיגיטל יוני 2020 – עוד ועוד עסקים חוזרים לשגרה המיוחלת

בשבועות האחרונים יותר ויותר עסקים חוזרים לשגרה, מתחום המסעדנות ועד לתחום תיירות הפנים, עם החזרה לשגרה בהחלט ניתן לראות התעוררות גם בדיגיטל, אספנו עבורכם גם החודש את כל העדכונים החמים מהתעשייה:

אינסטגרם – באינסטגרם מצטרפים ליוזמה לעזור לעסקים קטנים שספגו מכה קשה במשבר האחרון ומאפשרים למשתמשים לתייג עסקים קטנים באמצעות הסטורי, ובכל להגדיל עבורם את החשיפה, התיוג הוא פשוט מאוד ונראה כך:

 

טיק טוק – כבר אי אפשר להתעלם מהמטאור שנקרא טיק טוק וסוחף אחריו מיליוני הורדות (מדורג ראשון בחודשים האחרונים בכמות הורדות), אז אומנם כרגע מדובר על קהל צעיר באופן יחסי, אבל כעת למשפיענים שזוכים לכמויות גדולות של עוקבים יש אפשרות לפרסם מוצרים בתשלום ובהחלט מעניין לראות אילו מותגים יפרסמו בדרך הזאת בתקופה הקרובה.

לפרטים נוספים לחצו

פייסבוק – המשבר כנראה פסח על פייסבוק שהשלימה את רכישת GIPHY בעלות של 400 מיליון דולר, המטרה שלהם היא להטמיע את מערכת הגיפים בתוך אינסטגרם.

לפרטים לחצו

וואטסאפ – בקרוב מאוד תתאפשר רכישת מוצרים דרך וואטסאפ, זוהי כנראה עוד דרך של פייסבוק להנגיש עסקים קטנים ללא אתרים ללקוחות – לפרטים לחצו 

גוגל – גוגל מאפשרת למשתמשים בגוגל מי ביזנס לקבל תרומות או כרטיסי גיפט קארד מלקוחות וזאת כדי להגדיל את התמיכה בעסקים. לקריטריונים המלאים לחצו

מאמרים נוספים