פורמט מודעות חדש ביוטיוב: outstream ads

שוק מודעות הוידאו וערוצי השידור אונליין ממשיך להתפתח. אחרי שהתבשרנו לאחרונה על הטלוויזיה של אינסטגרם ועל מודעות וידאו של טבולה, אאוטבריין ופייסבוק, משיקה יוטיוב פורמט מודעה חדש ולראשונה מחוץ ליוטיוב:  Outstream ads.

כן, כן, שמעתם נכון, סוג המודעה החדש לא יוצג בתוך יוטיוב אלא אך ורק מחוץ ליוטיוב, באתרים שמציגים סרטונים כחלק מרשת המדיה של גוגל.

אבל לפני הכל, קודם כל בואו נראה שיש לנו את הבסיס:

הקמת ערוץ יוטיוב, הגדרות ערוץ והעלאת סרטונים – את כל זה ריכזתי לכם בסרטון הבא:

מה חשוב לדעת על outstream ad  ביוטיוב?

  • המודעות יופיעו אך ורק במובייל – באפליקציות ואתרים מחוץ ליוטיוב
  • הסרטון יוצג במצב שקט ורק לאחר הקלקה ע"י הגולש יופעל הסאונד
  • תשלום לפי CPM

 

איך מקימים מודעת outstream ביוטיוב?

מודעת outstream מתאפשרת כאמור בקמפיינים מסוג וידאו בלבד וניתן לקדם בה סרטון שמופיע בערוץ היוטיוב שלכם.

עליכם לבחור בסוג מטרה: brand and awareness או בעברית: מודעות למותג

מודעת outsream ביוטיוב

 

לאחר מכן תוכלו לבחור בפורמט המודעה החדש:

בניית קמפיין outstream ביוטיוב

 

כתיבת מודעת outstraeam:

כותרת: עד 80 תווים

תיאור: עד 100 תווים

הוספת תמונת לוגו

הגדרת כתובת לדף יעד שאליה יופנה הגולש

 

 

כמובן שצריך לבנות את הקמפיין, הגדרת קהלים וכמובן תשלום.

וזהו, יש לכם מודעת outstream

הקליקו למדריך המקיף על פרסום ביוטיוב

מאמרים נוספים