שוק מודעות הוידאו וערוצי השידור אונליין ממשיך להתפתח. אחרי שהתבשרנו לאחרונה על הטלוויזיה של אינסטגרם ועל מודעות וידאו של טבולה, אאוטבריין ופייסבוק, משיקה יוטיוב פורמט מודעה חדש ולראשונה מחוץ ליוטיוב: Outstream ads.
כן, כן, שמעתם נכון, סוג המודעה החדש לא יוצג בתוך יוטיוב אלא אך ורק מחוץ ליוטיוב, באתרים שמציגים סרטונים כחלק מרשת המדיה של גוגל.
אבל לפני הכל, קודם כל בואו נראה שיש לנו את הבסיס:
הקמת ערוץ יוטיוב, הגדרות ערוץ והעלאת סרטונים – את כל זה ריכזתי לכם בסרטון הבא:
מה חשוב לדעת על outstream ad ביוטיוב?
- המודעות יופיעו אך ורק במובייל – באפליקציות ואתרים מחוץ ליוטיוב
- הסרטון יוצג במצב שקט ורק לאחר הקלקה ע"י הגולש יופעל הסאונד
- תשלום לפי CPM
איך מקימים מודעת outstream ביוטיוב?
מודעת outstream מתאפשרת כאמור בקמפיינים מסוג וידאו בלבד וניתן לקדם בה סרטון שמופיע בערוץ היוטיוב שלכם.
עליכם לבחור בסוג מטרה: brand and awareness או בעברית: מודעות למותג
לאחר מכן תוכלו לבחור בפורמט המודעה החדש:
כתיבת מודעת outstraeam:
כותרת: עד 80 תווים
תיאור: עד 100 תווים
הוספת תמונת לוגו
הגדרת כתובת לדף יעד שאליה יופנה הגולש
כמובן שצריך לבנות את הקמפיין, הגדרת קהלים וכמובן תשלום.
וזהו, יש לכם מודעת outstream