דף הבית -> כללי -> קידום אתרים בשוק תחרותי

קידום אתרים בשוק תחרותי

קידום אתרים הפך זה מכבר לאחד התחומים המרכזיים ושוקקי הפעילות ביותר ברשת, שכן כמעט כל בעל אתר כזה או אחר רואה זאת כאינטרס ראשון במעלה לקדם את האתר שלו, ולהביאו למקום גבוה עד כמה שניתן בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש השונים.

עקב התחרות הרבה והגוברת בתחום האינטרנט (עם פתיחתם של עוד ועוד אתרים בכל נושא אפשרי מדי שנה), שיטות הקידום השונות בהן נוקטים מקדמי האתרים משתפרות ומשתכללות, במטרה למשוך אליהם את הלקוחות ולהצליח לקדם את האתרים שלהם על חשבון אתרים אחרים.

שיטות הקידום השונות בימינו הן רבות ומגוונות – מהעלאת תכנים ועד קניית דומיין בעברית, מפתיחת בלוגים ייעודיים ועד יצירת סרטוני ווידיאו בנושא בו עוסק האתר וכד'. כאמור, שיטות יש בלי סוף, אך עבור מי שמעוניין לקדם בתחום תחרותי ביותר, יש צורך להיות יצירתי, חרוץ וגם סובלני.

 

תכני קידום, קניית דומיין בעברית וכד' – קידום תחרותי לקוח זמן ומאמץ

כאמור, כאשר אנחנו מנסים לקדם אתר כלשהו בתחום תחרותי (כלומר – במילות חיפוש אשר תחתן מנסים לקדם גם אתרים רבים אחרים..), יהיה עלינו לעבוד קשה יותר מטבע הדברים. לא רק שעלינו להתאזר בסבלנות ולהקפיד על הקידום בכל שבוע ושבוע במשך תקופה ארוכה יחסית, עלינו גם לחדש ולנסות להיות מקוריים ומתוחכמים יותר, במטרה "לנצח" את שאר המתחרים בתחום.

אז כיצד נפעל כאשר ברצוננו לקדם אתר מסוים בתחום תחרותי כלשהו? ובכן, בתור התחלה ניתן לדבוק בשיטות בהן נקטנו בתחומים אחרים, אך בקצב מוגבר. אם קידמנו באמצעות קניית דומיין בעברית למשל, אין כאן יותר מדי לאן להגביר את הקצב, אך אם לחילופין נהגנו לפרסם עבור אתר זה עשרה מאמרים בחודש, כדאי שנמשיך בכיוון ואף נעלה את הכמות לעשרים או יותר… אותו הדבר נכון כאמור גם לגבי שיטות אחרות בהן נקטנו, דוגמת פרסום פוסטים בבלוגים, פרסום תגובות מקושרות בפורומים וכד'.

בנוסף לפעולות הקידום ה"סטנדרטיות" הללו, קיים כאמור צורך אמיתי לחדש ולהיות מתוחכמים יותר. למשל – ישנן אתרי אינדקסים רבים בהם ניתן לפרסם תוכן, אשר נשלח באופן אוטומאטי לאלפי בלוגים שונים ברחבי העולם (שיטת קידום זו מתאימה יותר לקידום אתרים באנגלית, ובחו"ל, אך את הרעיון ניתן ליישם גם בארץ…). בנוסף, עלינו לנסות ולהיות מקוריים, לחשוב מחוץ לקופסה ולנקוט בכל דרך אפשרית להשגת יתרון על פני מתחרינו בתחום.

מלבד למקוריות ולדביקה בפעולות שאנחנו יודעים ורגילים לעשות בתחום הקידום, אך בקצב מוגבר, הדבר החשוב ביותר לזכור הוא כי קידום בתחום תחרותי דורש מעבר לכל דבר אחר, הרבה סבלנות. גם אם נראה שאתם לא מצליחים לעמוד בתחרות בשבועות הראשונים – תנו לזה זמן. עם התמדה יום יומית ועבודה קשה לאורך זמן, ניתן להגיע למקומות הראשונים בכל תחום ובכל שוק בו נקדם…

אודות ad-media

AD תוכן ומדיה - שירותי תוכן לקידום אתרים, תוכן שיווקי, ניהול ועריכת תוכן מצאו אותנו בגוגל פלוס Google+

לא ניתן להגיב.

חזור לראש העמוד