דף הבית -> כללי -> הקמת אתרי אינטרנט

הקמת אתרי אינטרנט

הקמת אתרי אינטרנט אינה משימה "בלתי אפשרית" אם מקפידים על תכנון מקדים ומקיף. הקמת אתר מוצלח תתמקד בראש ובראשונה במטרתו של האתר. כל שאר השלבים ינבעו מההתמקדות זו.  כל התלבטות ,חוסר בהירות או ריבוי מטרות יכולים לפגוע בתהליך ההקמה.  תהליך זה ניתן לביצוע באופן עצמאי על ידי שימוש במערכות מוזלות או חינמיות אשר מציעות פתרונות זמינים, פשוטים, ונוחים לשם כך. אך חשוב להדגיש כי קיים פער משמעותי ברמת האתרים שנבנו בצורה חובבנית לבין אלו אשר הוקמו באופן מקצועי על ידי מי שמתמחה בכך. לכן, מוטב כי הקמת אתרי אינטרנט בעלי ייעוד עסקי ושיווקי יתבצעו בידיהם של אנשי מקצוע מיומנים ואמינים.

הקמה אופטימאלית

הקמה יעילה ואיכותית תכלול מספר שלבי מפתח כאשר השלב הראשון הוא לא אחר מאשר שלב התכנון. שלב זה יכלול מידע מפורט אודות מטרות האתר ויעדיו, כמו גם תקציב המיועד לכך. זהו השלב הקריטי שממנו ייבנו שאר הנדבכים. בשלב זה מנסחים מסמך אפיון אשר יכלול את כל הרעיונות, השאיפות, והדרישות שלכם לגבי האתר. לאחריו מגיע שלב הבנייה. שלב בניית אתרים עוסק בתכנות וקידוד, כמו גם באופטימיזציה ראשונית עבור מנועי חיפוש.

בתום השלבים הללו מגיח השלב היותר יצירתי – שלב העיצוב. עיצוב אתר מגבש את חזותו הסופית של האתר ומוכוון להעברת  המסר, משיכת גולשים, ונעימות הגלישה מבחינה אסתטית. השלב הסופי הוא שלב העלאת האתר לרשת עם רכישת הDOMAIN  ואחסונו של האתר במקום מתאים עבור ייעודו.

ואם אין די בכך, ישנו גם השלב האינסופי של תחזוק האתר, קידומו, שיווקו, שיפורו וייעולו.

חשיבות הקידום בתהליך ההקמה

במידה וכבר הקמתם אתר אינטרנט עבור עסקכם, עדיין אין זה מעיד על כך שאתרכם מממש את מירב פוטנציאל המכירות והלקוחות הגלום בו.

קידום אתרים הוא תהליך בלתי נפרד משיווק. כדי להגדיל את המכירות באתר, יש צורך בהתמקדות במילות מפתח ממוקדות ושיווקיות על פיהן הגולשים עורכים חיפוש כאשר מעוניינים ברכישת השירותים או את המוצרים שלכם. חברות רבות ישמחו לספק לכם מענה בכל הקשור לקידום אתרים במנועי החיפוש ובראשה גוגל.

אודות ad-media

AD תוכן ומדיה - שירותי תוכן לקידום אתרים, תוכן שיווקי, ניהול ועריכת תוכן מצאו אותנו בגוגל פלוס Google+

לא ניתן להגיב.

חזור לראש העמוד