כללי

קידום אתר אורגני

קידום אתרים הוא מקצוע שנולד בעקבות כניסתם של מנועי החיפוש ובראשם גוגל.

עם השנים, ככל שנבנו והצטרפו מיליוני אתרים חדשים לרשת, גדלה התחרותיות על כניסה לתוצאות החיפוש הראשוניות.

סטטיסטיקות מראות כיום שלמעלה מ- 80% מהגולשים אינם מדפדפים לעמוד התוצאות השני, מה שהופך את התחרות להרבה יותר קשה – התחרות על המיקומים הראשונים.

קידום אתר אורגני הוא למעשה קידום אתר בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל.

להבדיל מקידום אתר ממומן בו ניתן לפרסם מודעות בתשלום לצד תוצאות החיפוש האורגניות, קידום אתר אורגני מחייב אתכם בעבודה רבה יותר וממושכת יותר.

איך פועל קידום אתר אורגני?

האלגוריתם של מנוע החיפוש הוא אחד מסודות התעשייה השמורים ביותר.

כשם שחברת קוקה קולה שומרת בקנאות על סוד המרכיבים של המותג שלהם, כך גם גוגל שומרת בקנאות על מאות הפרמטרים שמרכיבים את אלגוריתם מנוע החיפוש שלהם.

כאמור, קידום אתר אורגני נשען על פרמטרים רבים , כשלכל אחד מהם ישנה חשיבות ומשקל שונה בהשפעה על קידום של אתר בתוצאות מנועי החיפוש.

עם זאת ניתן לומר ששלושת הפרמטרים החשובים ביותר בקידום אתר הם:

1. וותק האתר

2. תוכן באתר

3. קישורים נכנסים לאתר

מהי עבודת קידום אתר אורגני?

עבודת קידום אתר אורגני למעשה מיועדת להפוך את דפי האתר לנגישים וקריאים על ידי מנועי החיפוש בצורה אופטימאלית.

חברת קידום אתרים עורכת ובונה את דפי האתר בהתאם לדרישות מנועי החיפוש.

מטרת הקידום היא לקדם ביטויים ומילות מפתח בעלות פוטנציאל חיפוש גבוה.

לכל עמוד נחיתה נקבעת מילת מפתח לקידום והעמוד נבנה ומעוצב על מנת לקדם אותה.

עבודת קידום אתרים כוללת הכנסת תכנים רבים והוספת קישורים רבים מאתרים שונים ברשת.

תהליך העבודה במהלך קידום אתר אורגני

1. בדיקה ראשונית של האתר ובדיקת בעיות אופטימיזציה בסריקת דפי האתר.

2. מחקר מילות מפתח וחקר מתחרים

3. אופטימיזציית מבנה ותוכן לאתר – עריכת דפי הנחיתה באתר.

4. הוספת האתר לחשבונות גוגל אנליטיקס וגוגל webmaster tool.

5. הוספת האתר לאינדקסים ברשת.

6. הוספת תכנים וקישורים נכנסים באופן שוטף ולאורך זמן.

7. טיפול ברשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר (כמו שעושה חברת הרבלייף)

צוות היידה

המאמר נכתב על ידי צוות אתר היידה דיגיטל - מזמינים אתכם לבקר באתר שלנו ולהצטרף לשירותים שאנו מציעים!

מאמרים דומים

Back to top button
Close
Close