כללי

איך לבחור חברת קידום אתרים?

בחירה בחברת קידום אתרים היא החלטה חשובה שאין להקל בה ראש.

על אף שחברות קידום אתרים רבות עושות פעולות דומות בסופו של דבר – לא כל חברה מתאימה לכל לקוח – צריכה להיות התאמה ויותר מכך צריך שתהיה נוחות עבודה עם אותה חברה.

בסופו של יום לכל אחד מאיתנו יהיה משקל שונה לכל פרמטר לפיו הוא מקבל החלטה.

לכל אחד מאיתנו פרמטר אחר מקבל משקל גבוה יותר בשקלול ובבחירת הספק.

קידום אתרים הוא מקצוע לכל דבר – אך יש להבין מהו המקצוע?

חברת קידום אתרים היא קודם כל גוף ייעוץ. חברת קידום אתרים אחראית על מתן המלצות ושינויים שיש לעשות בדפי האתר על מנת לקדם אותו תחת ביטויים ומילות מפתח חשובות. מלבד ייעוץ מספקת חברת קידום אתרים גם כתבות תוכן SEO ואחראית על ייבוא קישורים נכנסים ממקורות ואתרים שונים ברשת.

הפרמטרים לבחירת חברת קידום אתרים:

1. וותק – בדקו האם לחברה יש וותק. כמה שנים החברה מקדמת אתרים?

2. מקצועיות / הסמכה – בדקו את מקצועיות החברה. מהו הרקע של עובדי החברה, האם עברו הכשרה כלשהי?

3. ניסיון + תוצאות – ניסיון החברה יוכל לספק לכם מידע על תוצאות קידום מהעבר. האם החברה בעלת ניסיון ותעודות של קידום אתרים לתוצאות החיפוש הראשונות?

4. לקוחות – מי הם לקוחות החברה. האם ישנן המלצות של לקוחות? האם ישנם אתרי לקוחות שקודמו בתחומים דומים וזקפו הישגים?

5. שירותים – מהם שירותי החברה? האם החברה מספקת את הצרכים שלכם? אילו שירותי קידום מציעה החברה – קידום אורגני / ממומן / תוכן / קמפיינים ברשתות חברתיות / ניהול בלוגים ?

6. מחיר

מה הדרישות מחברת קידום אתרים?

1. דו"ח ראשוני לסקירת מצב האתר בתחילת העבודה.

2. מחקר מילות מפתח

3. אופטימיזציית מבנה ותוכן לדפי הנחיתה באתר – יצירת נגישות לכל דפי האתר.

4. דו"ח חודשי לפירוט על עבודה חודשית.

העבודה החודשית כוללת הזנת תכנים והוספת קישורים מאתרים , בלוגים
ומאמרים ברשת.

5. עבודה בהתאם לנורמות קידום אתרים מקובלות.

מה נדרש מהלקוח?

על מנת שניתן יהיה לקדם אתר בצורה אופטימאלית יש כמה דרישות בסיסיות:

1. סבלנות – משהו שהרבה ישראלים לא ניחנים בו, אבל עבודת קידום אתרים דורשת סבלנות. אי אפשר לעשות קידום אתרים בגוגל תוך חודש. בדומה לאתר שלכם , ישנם אתרים רבים נוספים שוותיקים יותר, גדולים יותר ומקודמים יותר. עבודת קידום אתרים מקצועי לאורך זמן תבטיח תוצאות גם לכם.

2. נגישות למנועי החיפוש – דפי האתר חייבים להיות נגישים למנועי חיפוש. במידה והאתר כולו בנוי על בסיס תוכן דינמי של Flash וכדומה, יהיה בלתי ניתן לקדם אותו.

3. מערכת ניהול תוכן – לאתר צריכה להיות מערכת ניהול תוכן שמאפשרת הזנת מאמרים ותמונות, ועריכת דפי האתר והתגיות בקוד האתר.

ad-media

אנחנו מאמינים ששיווק דיגיטלי חייב להתבסס על תוכן! מוזמנים גם לבלוג שלנו בנושאי כתיבת תוכן: www.ad-media.co.il ולאתר שלנו בנושא קידום אתרים ושיווק דיגיטלי: www.hayde.co.il רוצים להתקדם? דברו אתנו!

מאמרים דומים

Back to top button
Close
Close