דף הבית -> כללי -> דפי נחיתה
דפי נחיתה

דפי נחיתה

דפי נחיתה

דפי נחיתה

בניית אתרי אינטרנט צריכה להיות אפקטיבית. וכשמדברים על אתרי אינטרנט או על קידום אתרי אינטרנט , למעשה מדברים על קידום של דפי נחיתה.  קידום אתרים באינטרנט הוא למעשה קידום של דפי נחיתה שונים במילות מפתח תחרותיות.

דפי נחיתה, הקרויים גם landing pages הם הדפים השונים שקיימים בכל אתר.

לעיצוב ובניית דפי נחיתה תפקיד מכריע באתרים השונים – ייעודם העיקרי הוא להפוך את הגולשים באתר ללקוחות פעילים.

.

התחרות הרבה שיש כיום בכל תחום באינטרנט, דורשת מכל אתר ייחודיות ויכולת להניע גולשים לפעולה.  חשבו על כך שבכל תחום ישנם אלפי אתרים שכולם מנסים למכור את אותה תוצרת ועלינו למשוך את אותם גולשים דווקא לאתר שלנו.

ישנם כמה שלבים שיהפכו את האתר שלכם לאטרקטיבי עבור גולשים ומייצר כסף.

.

השלב הראשון בו יש להתמקד הוא קידום האתר שלכם.  כאן קיימות שתי אופציות עיקריות –

הראשונה קידום אורגני – קידום המתבסס על תכנים וקישורים בעיקר.  קידום זה אורך זמן רב ומטרתו למקם דף נחיתה במיקומים הראשונים בביטוי או מילת מפתח תחרותית כלשהי.

האופצייה השנייה הנה פרסום בגוגל. קידום ממומן נעשה באמצעות פתיחת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס או בפייסבוק.   כך תוכלו לפרסם מודעות ממומנות במנועי החיפוש, באתרי תוכן שונים ברשת או בפייסבוק ולשלם עבור כל גולש שלחץ על המודעה שלכם ונכנס לאתר שלכם.

.

בניית דפי נחיתה

בניית דפי נחיתה הם השלב המשלים והקריטי בדרך להפוך גולש ללקוח.

דפי נחיתה הם הדפים הראשוניים אליהם מגיעים הגולשים בכניסתם לאתר.

חשיבותם מכרעת ואם ייבנו בצורה נכונה, קיים סיכוי גבוה יותר שהם יובילו את הגולשים לבצע את הפעולה לה הם נדרשים מאותו עמוד.

בניית דף נחיתה מתחילה קודם כל במילות המפתח.  מילות המפתח המשובצות בדף נחיתה חייבות להיות תואמות לחיפושים של הגולשים.   על מילות המפתח להיות משובצות בכותרות ובחלקים שונים בדף.

כתיבת תוכן של דפי נחיתה חייבת להיעשות בצורה שיווקית וייעודית למכירה.  בחלק העליון של דפי נחיתה יש להתמקד בתוכן שיווקי וקצרצר.  בצמוד לתוכן זה יש למקם תמונה ולהבליט באמצעות צבעים את הפעולה הרצויה שיש לבצע (מילוי פרטים / הורדת תוכנה / הזנת פרטי אשראי וכדומה).

בתחתית העמוד יש להוסיף תוכן עבור קידום העמוד.   תוכן זה אינו רלוונטי למכירה ולכן רצוי שיהיה בתחתית העמוד (באזור שעל מנת לראותו יש לגלול את הדף).

.

בניית דף נחיתה יכולה למכור יותר או פחות –  מה שחשוב לעשות זה המון ניסוי וטעייה.

באמצעות כלים של גוגל כמו website optimizer  תוכלו לעצב מספר דפי נחיתה ולראות איזה דף מייצר הכי הרבה כסף.   מומלץ ליצור הבדלים משמעותיים בין דף אחד לאחר כדי שבאמת תוכלו לבדוק איזה דף יותר אטרקטיבי עבור הגולשים.

.

אל תמהרו להסיק מסקנות –  מומלץ לתת לפחות 100 קליקים לכל דף נחיתה על מנת לראות את ההבדלים בין הגרסאות השונות שיצרתם.

.

עיצוב דפי נחיתה

עיצוב דפי נחיתה הנו החצי השני במהלך בניית דפי נחיתה.  עיצוב דפי נחיתה בצורה אטרקטיבית יוביל ליותר המרות , קרי ליותר הכנסה מאותו דף נחיתה.

בכל הקשור לעיצוב דפי נחיתה יש להקפיד על יצירת עיצוב ידידותי שמבליט את המטרה שלשמה הדף נוצר.  הדף חייב להניע את הגולש לפעולה.

עיצוב דפי נחיתה נשען על פרמטרים שונים:

א.      שימוש בצבעים ותמונות כולל הבלטה של המוצר והאזור שנדרש למילוי פרטי הגולש.

ב.      כותרת מושכת ומובילה למכירה

ג.       כפתורים

ד.      קריאה לפעולה

ה.      הצעת ערך מוסף וייחודי.

.

על דפי נחיתה לתת מענה לכל תהליך המכירה:

רכישה – הבאת גולשים לאתר בעזרת קידום בגוגל.

המרה – יש לגרום לגולשים שנכנס לדפי הנחיתה לבצע פעולה כלשהי.

שמירה – יש לשמר את מעגל הלקוחות שרכשו באתר שלכם.  הוסיפו פעילויות ומבצעים נוספים.

במסגרת תוכניות שותפים משתמשים רבות באפקט של רכישה כפולה.  יוצרים דפי נחיתה שמובילים למכירה ומיד מפנים לדף נחיתה נוסף שעתיד למכור מוצר משלים נוסף..

אודות ad-media

AD תוכן ומדיה - שירותי תוכן לקידום אתרים, תוכן שיווקי, ניהול ועריכת תוכן מצאו אותנו בגוגל פלוס Google+

תגובה אחת

השאר תגובה

כתובת הדואר האלקטרוני לא תתפרסם.השדות הדרושים - מסומנים *

*

חזור לראש העמוד