קידום אתרים של עורכי דין בגוגל

בישראל יש המון עורכי דין, ממש המון! לכן, התחרות בשוק חזקה מאוד ועבור משרדי עו"ד, בייחוד קטנים יחסית או חדשים, השגת לקוחות ותיקים חדשים בהחלט יכולה להיות מאתגרת. צרפו לזה את העובדה שעורכי דין לא יכולים "סתם כך" לפרסם כמו עסקים אחרים, וקיבלתם תחום מאתגר מבחינת חשיפה, שיווק וקידום. לכן, קידום אתרים של עורכי דין בגוגל צריך להיעשות בחוכמה, ביעילות ותוך יישום מקצועיות גבוהה –נסביר מה זה אומר הלכה למעשה.

חשיפה אפקטיבית דרך חיפוש גוגל

גם מכיוון שפרסום עו"ד הוא תחום מורכב ומאתגר וגם מכיוון שאנשים ועסקים הרבה פעמים מחפשים משרד עורכי דין דרך מידע אמין ורלוונטי ולאו דווקא דרך פרסומת ישירה, קידום אתרים של עורכי דין בגוגל, דרך SEO מדויק ומותאם אישית כמובן, הוא הדבר הנכון והאפקטיבי לעשות כדי ליצור חשיפה ולמשוך לידים רלוונטיים.שלא תבינו לא נכון, אפשר להקים ולהריץ קמפיין של מודעות ממומנות בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל, למילות מפתח הרלוונטיות לתחום עיסוק משרד עורכי הדין שלכם ואפשר גם להביא כך תוצאות. אבל זהו תחום מאוד תחרותיולכן מחירי הפרסום רק הולכים ומאמירים. בנוסף, לתפיסתנו, קידום אורגני של אתרי עורכי דין בגוגל הוא יעיל יותר גם מבחינת השגת לקוחות חדשים וגם מבחינה כלכלית.SEO לאתר עו"ד, כאשר מבצעים זאת נכון וחכם, מביא תוצאות מצוינות, ברות קיימא ורלוונטיות. חישבו על עצמכם כמשתמשים לרגע. אתם זקוקים לשירותי עורך דין בנושא מסוים, נגיד מיסים, אתם פותחים את גוגל ומקלידים בשורת החיפוש "עורך דין מיסים ב….". כנראה שמבחינתכם, אם יש משרד עורכי דין בתוצאות האורגניות הראשונות, זה אומר שהוא איכותי, מוכר ואיכותי וסיכוי סביר שתלחצו עליו ואולי אפילו תהפכו ללקוחות המשרד.

קידום אתרים לעורכי דין

 

קידום משרדי עו"ד בגוגל –איך זה קורה בפועל?

בגדול, קידום אתרים של עורכי דין בגוגלדומה לקידום אתרים אחרים, בתחומי פעילות עסקיים אחרים לצורך העניין. אבל זה מבחינה טכנית נטו. מעבר לכך, בדיוק בגלל שמדובר על תחום רגיש, מורכב ובוא ונודה על האמת גם לא מאוד זול, קידום משרדי עו"ד בגוגל כולל גם אלמנטים ייחודיים נוספים. אלו כוללים למשל בניית מוניטין, בניית אמינות, בניית בסיס ידע רחב ושימושי בתחום פעילות המשרד עבור הגולשים עצמם וכיוצא באלו.

אלו המרכיבים העיקריים הנכנסים לתוך תהליך מקיף, מותאם אישית וארוך טווח של קידום אתרי עורכי דין בגוגל:

•בנייה של אתר אינטרנט שמותאם בצורה אופטימאלית לקידום בגוגל, עם יישום כלי אופטימיזציה ודגש על האלמנטים הטכניים ובמסגרת תכנים וחוויית משתמשכמו שגוגל "אוהב".

•כתיבה של תכנים מעולים, איכותיים וברורים בתחומי הפעילות של משרד עורכי הדין –גם תכנים אינפורמטיביים ומקצועיים לגבי תחום הפעילות ומקרים רלוונטיים וגם תכנים שיווקיים מדויקים ומאופקים למשיכת לקוחות פוטנציאליים. חלק זה יכול בהחלט לכלול גם הפקת תכני וידאו מתאימים.

•הפעלת בלוג תוכן באתר, שבו מועלים מדי חודש תכנים איכותיים, שימושיים ובעלי ערך לגולשים מתעניינים.

•יצירה והפצה של תכנים משפטיים איכותיים ואשר מספקים ערך בפלטפורמות רלוונטיות, כדי ליצור אמינות ומיתוג וגם לקבל לינקים נכנסים לאתר המקודם.לסיכום: קידום אתרים של עורכי דין בגוגל מאפשר להשיג תוצאות טובות מאוד, אך הוא מחייב מקצועיות ודיוק כי התחום תחרותי וגם יש לו אתגרים הייחודיים לו, לצד אלמנטים קלאסיים של SEO, יש לתת דגש גם על בניית מומחיות, סמכותיות ואמינות מול הגולשים.

מאמרים נוספים