דף הבית -> טיפים קידום בגוגל

טיפים קידום בגוגל

קידום אתרים באינטרנט הופך משנה לשנה לקשה יותר ויותר.

הסיבה הטבעית היא שהתחרות הולכת וגדלה.   קידום אתרים מתבסס כיום בעיקר על הסטנדרט שהכתיב לנו מנוע החיפוש המוביל – גוגל.

כניסתו של גוגל הפכה אותו משנת 2001 למנוע החיפוש המוביל ברשת שקובע את הדירוג אילו דפים יופיעו בהתאם לפרמטרים שונים.

את האלגוריתם של גוגל, המורכב מיותר מ- 200 פרמטרים שונים אף אחד לא יודע בוודאות אך עם הזמן למדנו מה משפיע עליו.

.

בעלי אתרים רבים מחפשים את הסוד הכמוס לאותו אלגוריתם, מה שכמובן לא ניתן להגיד בצורה מוחלטת, אך בכל זאת ריכזנו עבורכם מבחר טיפים לקידום אתרים, שיעזרו לכם להיכנס לעולם הזה בבטחה.

.

טיפים קידום בגוגל

סבלנות: סבלנות זו תכונה שישראלים רבים לא ניחנו בה , אך חשוב להבין שאם אתם מתחילים קמפיין של קידום בגוגל – והכוונה לקידום אורגני בתוצאות החיפוש – מדובר במשימה ארוכה שיכולה לקחת מספר חודשים – ובמילות מפתח תחרותיות במיוחד אף יותר מכך.    למה זה קורה?  עלינו להבין שכשם שאנו מקדמים את האתר שלנו, כך גם המתחרים שלנו עושים זאת וסיכוי גדול שיותר זמן מאתנו.  גוגל לא יכול להתעלם מהמתחרים שלנו רק בגלל שאנו התחלנו לקדם את האתר שלנו.  על כן, לוקח זמן עד שנדביק את הפערים מהמתחרים שלנו.

.

.בנייה נכונה של אתר: אם אתם מחפשים טיפים לקידום אתרים, מומלץ שתחפשו אותם עוד בשלב אפיון ובניית האתר שלכם.    בניית האתר משפיעה רבות על קידומו בעתיד.         עלינו לבנות אתר שיהיה פלטפורמה ראויה לקידום בהמשך.  מה זה אומר?   זה אומר שעל התוכן בכל הדפים באתר להיות נגיש לסריקת מנועי החיפוש, זה אומר שימוש נכון במילות מפתח , בנייה נכונה של תגיות האתר ובניית מפת אתר.

.

כתובת אתר: מומלץ ורצוי שכתובת האתר תכיל מילות מפתח הקשורות לתחום העיסוק של האתר.  מומלץ שסיומת הדומיין תותאם לקהל היעד של האתר.  אם האתר מיועד לקהל יעד ישראלי מומלץ שיסתיים בסיומת co.il.

.

תוכן: פרמטר חשוב וקריטי.  על התוכן לכלול את מילות המפתח הרלוונטיות אליכם.  התחילו במחקר מילות מפתח מעמיק למציאת מילות המפתח האטרקטיביות ביותר עבורכם.  בדיוק כמו ביקוש והיצע בכל תחום גם כאן עלינו לבנות את המחקר באותה הדרך.  מומלץ לבחור מילים שיש להן ביקוש רב אך היצע (תחרות) לא גדול מדי.    יש למלא את האתר בתוכן ולהמשיך לעדכן אותו בעוד תכנים בהמשך.   כתיבת תוכן לאתר חייבת להיעשות ממוקדת למטרת קידום האתר.

.

.קישורים: לאחר שמיקדתם את האתר על מילות מפתח רלוונטיות ובניתם תוכן בצורה טובה באתר הגיע השלב החיצוני – השגת קישורים חיצוניים מאתרים ברשת.  לגבי קישורים, השאיפה להשיג כמה שיותר קישורים חד-צדדיים (מאתרים אחרים אלינו) ושהקישורים יגיעו מדפים שמדורגים כחזקים בעיני מנועי החיפוש.  לכל דף בכל אתר ישנו דירוג על ידי גוגל.   עלינו לבדוק שהדף מאונדקס ומוכר על ידי גוגל , ושהוא זוכה לקרדיט גבוה ממנו. ככל שנשיג יותר קישורים איכותיים כך האתר שלנו יקודם יותר.  את הקישורים יש להזין על גבי מילות המפתח הרצויות לקידום.

.

שיווק רב שכבתי – שיווק באינטרנט – ככל שתפעלו ביותר זירות כך זה יותר טוב לאתר שלכם.  על כן מומלץ לכם לפרסם ולשווק את האתר שלכם בכמה מקומות במקביל.     לצד קידום אורגני מומלץ לחשוב על קמפיין ממומן בגוגל ובפייסבוק ליצירת באזז וחשיפה גבוהה לאתר.  בניית דף בפייסבוק תועיל אף היא בצורה משמעותית.  הוספת שירותים נוספים כמו ניוזלטר ושילוב פייסבוק באתר שלכם יכולה להגדיל את מיתוג האתר בעיני הגולשים.

טיפים לקידום אתרים זה לחשוב בראש של הגולשים. כל פעם תנסו לחדש, להפתיע ובעיקר לתת ערך מוסף לגולשים שלכם.  גוגל הצהיר מאז ומתמיד שהוא מחפש אתרים שנותנים חווית גלישה אמיתית וטובה לגולשים שלהם.   ברגע שהאתר שלכם יספק חוויה טובה וערך מוסף – גם גוגל יאהב אותו.

.

תגובה אחת

  1. מה לגבי מטא ו- Scheme? מה מידת החשיבות שלהם ברמת ה-SEO?

השאר תגובה

כתובת הדואר האלקטרוני לא תתפרסם.השדות הדרושים - מסומנים *

*

חזור לראש העמוד