גוגל– כיאה לשנה בה הקורונה המשיכה להתפשט החיפושים היו קשורים ברובם למידע על חיסוני קורונה ולתופעות הלוואי של הסגרים- חרדה ועזרה נפשית כפי שתוכלו לראות כאן
אינסטגרם– בניגוד לתדמית של פלטפורמה לבנות הטיפש עשרה, השנה הייתה העלייה הגדולה של שימוש באינסטגרם לעסקים עם אינסטגרם שופינג, אינסטגרם בוטיק, הכרזת מוצרים חדשים ועוד. מידע נוסף תקבלו כאן
לינקדאין– הפלטפורמה העסקית והמעונבת קיבלה השנה תפנית לא צפויה עם הוספת אפשרות של סטוריז כדי ליצור אינטראקציה אישית. בנוסף נוספה אפשרות של ווידאו צ'אט ועוד פיצ'רים מגניבים שאת כולם תוכלו לראות כאן
פייסבוק – כמו כל הפלטפורמות החברתיות, גם פייסבוק המשיכה השנה במגמת הקניות דרך הרשת החברתית שלהם פייסבוק שופינג, בנוסף התחילה לאחרונה מגמה מפתיעה של פרסומות בעלי מלל ארוך מהרגיל ועוד חידושים שאת כולם תוכלו לראות כאן.
יוטיוב– גם השנה מספר המנויים של יוטיוב המשיך לעלות בצורה מרשימה ויוטיוב ניסתה להילחם במגמת הטיקטוק על ידי שיווק של יוטיוב שורטס , תגיות השטאג ועוד. מידע נוסף תוכלו לראות כאן
לינקדאין– זוכרים את המאמר שלנו על מודעות דיוור ממומן בלינקדאין? אז זהו שהחברה החליטה להפסיק את האופציה הזו באירופה. על מה ולמה תוכלו לקרוא עוד במאמר הזה.
כתבנו גם מאמר עם ריכוז נתונים סטטיסטיים על SEO בשנת 2021